Hva ble nytt 1. januar 2021?
Tjenesten fungerer som før, uten store endringer for brukerne.
- Søknadsprosess, bruk og bestilling gjøres på samme måte som tidligere.
- Spørsmål om tjenesten sendes til bydelen.
- Klager eller avvik knyttet til tjenesten skal sendes til Ruter.
Hvis du allerede bruker tjenesten trenger du ikke gjøre noe for å fortsette.
Søk om TT-kort
Se hvordan du søker, hvem som kan søke og hva det koster å bruke tjenesten.
Søk om TT-kort på nettsidene til Oslo kommune
Bestill TT-reise
For deg med rødt, blått eller hvitt kort.
Se hvordan du bestiller TT-reiser på nettsidene til Oslo kommune
Tilbakemelding på TT-reise
Har du tilbakemelding, ris eller ros? Nå kan du sende alle tilbakemeldinger til tt@ruter.no.
Send tilbakemelding til tt@ruter.no
Klager på vedtak skal fremdeles sendes til bydelen din.